Zwroty i reklamacje
W celu zapewnienia szybkiej weryfikacji, zachęcamy do składania zgłoszeń gwarancyjnych, pogwarancyjnych, zwrotów 14 dniowych, zgłoszeń z tytułu niezgodności z umową, bądź zgłoszeń z tytułu ubezpieczenia poprzez Formularz Zgłoszeniowy.
W razie problemów zgłoszenia można składać również drogą mailową: reklamacje@sferis.pl
Wykonywanie obowiązków reklamacyjnych wynikających ze sprzedaży towarów przez Internet niezależnie od asortymentu, prosimy kierować drogą mailową na adres: reklamacje@sferis.pl.
Dotyczy: - Zagubionych paczek
- Nieprawidłowych opisów towarów
- Zamiany towarów
- Uszkodzeń spedycyjnych
- Braków w przesyłkach
- Ubezpieczeń, np. Compensa
- Zgłoszeń z tytułu niezgodności z umową, kiedy związane ze spedycją
Zwroty i reklamacje ACTION S.A.
Zamienie, ul. Dawidowska 10
05-500 Piaseczno
Godziny przyjęć: 8.00-16.00
Reklamacje pisemne należy składać wyłącznie na powyższy adres.
Zwracamy uwagę, że w przypadku odsyłania rzeczy zwracanych za pośrednictwem osób trzecich (np. firm kurierskich) może ona ulec uszkodzeniu. W związku z tym rzecz należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniami fizycznymi.
W przypadku chęci skorzystania z usług firm kurierskich koniecznym będzie nadanie przesyłki zgodnie z warunkami świadczenia usług przez te firmy. W szczególności częstym wymaganiem firm kurierskich jest przekazanie rzeczy na palecie, co jest droższą usługą niż zwykła przesyłka pocztowa.
Koszt odstąpienia od umowy produktów szczególnych
Szacunkowa wysokość kosztów w przypadku odstąpienia od umowy zakupu produktów, które ze względu na swój charakter (gabaryt, wagę) nie mogą być w trybie zwykłym odesłane pocztą (w szczególności: duże AGD, RTV) wynosi 200zł brutto.