Używamy plików cookies i podobnych technologii zgodnie z Polityką Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Zwroty i reklamacje

Formularz Zgłoszeniowy

W celu zapewnienia szybkiej weryfikacji, zachęcamy do składania zgłoszeń gwarancyjnych, pogwarancyjnych, odstąpień od umowy bądź zgłoszeń z tytułu ubezpieczenia poprzez Formularz Zgłoszeniowy.
W razie problemów zgłoszenia można składać również drogą mailową:

  1. Wykonywanie obowiązków reklamacyjnych wynikających ze sprzedaży towarów przez Internet niezależnie od asortymentu takich jak obsługa i rozliczania prosimy kierować do Działu Reklamacji Magazynowych na adres reklamacje@action.pl. Dotyczy:
    • Zagubionych paczek
    • Nieprawidłowy opis towaru
    • Zamiany towarów
    • Uszkodzeń spedycyjnych
    • Braki w przesyłkach
    • Ubezpieczeń, np. Compensa
    • Rękojmi, kiedy związana jest ze spedycją
    • Odstąpień od umowy, zwroty 14-dniowe
    • Udzielanie telefonicznie oraz mailowo precyzyjnych i wyczerpujących odpowiedzi dotyczących tematów związanych z pracą Działu Reklamacji Magazynowych.
  2. W celu dokonania zgłoszenia z tytułu niezgodności towaru z umową bądź z tytułu rękojmi prosimy o kontakt drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl bądź też o dokonanie zgłoszenia w innej formie opisanej w regulaminie (paragraf 10 Procedura reklamacji).

Kontakt do Działu Serwisu

Dział serwisu pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

Adres serwisu

SERWIS Action SA w restrukturyzacji
Zamienie, ul Dawidowska 10
05-500 Piaseczno
Reklamacje pisemne należy składać wyłącznie na powyższy adres.

Koszt odstąpienia od umowy produktów szczególnych

Szacunkowa wysokość kosztów w przypadku odstąpienia od umowy zakupu produktów, które ze względu na swój charakter (gabaryt, wagę) nie mogą być w trybie zwykłym odesłane pocztą (w szczególności: duże AGD, RTV) wynosi 200zł brutto.

Regulamin sklepu internetowego sferis.pl

do góry