Używamy plików cookies i podobnych technologii zgodnie z Polityką Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Zwroty i reklamacje

Formularz Zgłoszeniowy

W celu zapewnienia szybkiej weryfikacji, zachęcamy do składania zgłoszeń gwarancyjnych, pogwarancyjnych, odstąpień od umowy bądź zgłoszeń z tytułu ubezpieczenia poprzez Formularz Zgłoszeniowy.
W razie problemów zgłoszenia można składać również drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl.
W celu dokonania zgłoszenia z tytułu niezgodności towaru z umową bądź z tytułu rękojmi prosimy o kontakt drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl bądź też o dokonanie zgłoszenia w innej formie opisanej w regulaminie (paragraf 10 Procedura reklamacji).

Kontakt do Działu Serwisu

Dział serwisu pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
Informacje na temat sposobów realizacji napraw gwarancyjnych oraz kontakt do serwisów producentów - mogą Państwo uzyskać wysyłajac wiadomość na adres serwis@sferis.pl

Adres serwisu

SERWIS Sferis sp. z o.o.
Zamienie, ul Dawidowska 10
05-500 Piaseczno
Reklamacje pisemne należy składać wyłącznie na powyższy adres.

Koszt odstapienia od umowy produktów szczególnych

Szacunkowa wysokość kosztów w przypadku odstapienia od umowy zakupu produktów, które ze względu na swój charakter (gabaryt, wagę) nie mogą być w trybie zwykłym odesłane pocztą (w szczególności: duże AGD, RTV) wynosi 200zł brutto.

Regulamin sklepu internetowego Sferis

do góry