Najczęściej zadawane pytania
- Zapoznaj się z filmem “Jak bezpiecznie złożyć zamówienie w sklepie internetowym?”
Jaki jest czas realizacji zamówienia
Jak sprawdzić status zamówienia?
- Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce “Zamówienia”
- O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy również drogą mailową
- Statusy zamówień - szczegółowe informacje dla Użytkownika o zamówieniu przesyłane przez ACTION w wiadomościach e-mail, o następujących statusach:
- otrzymaliśmy Twoje zamówienie - nowe - złożenie oferty zakupu, etap sprawdzania dostępności, cen i specyfikacji względem złożonej oferty zakupu oraz oczekiwanie na zaksięgowanie płatności
- zarezerwowane - produkty zostały zarezerwowane, etap sprawdzania cen i specyfikacji względem złożonej oferty zakupu oraz oczekiwanie na zaksięgowanie płatności
- w trakcie realizacji – kompletowanie zamówienia, pakowanie, przygotowanie do wysyłki
- zamówienie przekazane do wysyłki
Moje zamówienie zostało anulowane - dlaczego?
Jak najszybciej skontaktować się ze sklepem w sprawie mojego zamówienia?
- Skontaktuj się z naszą obsługą pod adresem sklep@sferis.pl
- Szczegółowe dane kontaktowe znajdziesz w zakładce "Kontakt"
Jak zrobić zakupy na raty?
- Proces zakupów na raty opisany został w zakładce "Raty"
Jak skorzystać z kodów rabatowych?
- Aktualne Kody rabatowe wskazane są na karcie produktu biorącego udział w promocji a także na stronie "Kody rabatowe"
- Aby skorzystać z przypisanego do produktu rabatu, należy dodać do koszyka produkt, a następnie w polu "Dodaj kod rabatowy" wpisać wskazany kod i zatwierdzić. Rabat zostanie uwzględniony w podsumowaniu zamówienia
Jakie są sposoby i koszty dostawy?
- Sposoby oraz koszty dostawy opisane zostały w zakładce "Dostawa"
- Ograniczenia dotyczące dostaw: dostawy realizowane są na terenie Polski, w godzinach od 9 do 17 od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy). Ograniczenia określone są na stronie internetowej Sklepu internetowego - zakładka: "Realizacja zamówienia". ACTION zastrzega, iż aktualne formy dostawy mogą się różnić od tych aktualnie dostępnych w Sklepie internetowym
Jakie są sposoby płatności?
Jak sprawdzić dostępność towaru?
- Na stronie naszego sklepu prezentowane są produkty aktualnie dostępne. W przypadku, gdy nie dysponujemy wymaganą ilością danego towaru dla złożonego zamówienia, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez dział obsługi klienta
Jak mogę ubezpieczyć zakupiony towar?
- Sprawdź i wybierz wariant ubezpieczenia opisany w zakładce "Ubezpieczenia"
W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
- W celu zgłoszenia awarii sprzętu należy zapoznać się i wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny w zakładce "Zwroty i reklamacje"
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
- Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając na piśmie oświadczenie woli w terminie 14 dni. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczony jest od dnia wydania rzeczy, a w przypadku gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi – od dnia jej zawarcia. W celu dokonania zwrotu należy postępować zgodnie z formularzem zgłoszeniowym dostępnym w zakładce "Zwroty i reklamacje"
Na swoim koncie nie widzę starego zamówienia, jak go odszukać?
- Jeśli potrzebujesz informacji o zamówieniach złożonych przed 16 lutego 2022 zgłoś się do Działu Obsługi Klienta pod adresem: sklep@sferis.pl W miarę możliwości wpisz proszę w tytule maila numer swojego zamówienia, to przyspieszy odnalezienie go i odpowiedzi na Twoje pytania