Realizacja zamówienia rozpoczyna się momencie potwierdzenia rezerwacji produktu. Potwierdzenie rezerwacji przesyłane jest w e-mailu. W przypadku braku potwierdzenia, zamówienie nie zostanie zrealizowane. O przekazaniu paczki do wysyłki, klient informowany jest pocztą e-mailową. Wiadomość zawiera dane firmy spedycyjnej oraz numer listu przewozowego. W okresie czternastu dni od dostarczenia zamówionego towaru drogą wysyłkową, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny.
Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 – 48 godzin od momentu ich potwierdzenia. W szczególnych przypadkach realizacja zamówienia może przedłużyć się do siedmiu dni roboczych. Klient w każdej chwili ma możliwość śledzenia swojej przesyłki. Wymagane do tej czynności dane, otrzymuje e-mailem.
Ważne!!! Mimo dołożenia wszelkich starań w bezpieczny sposób pakowania naszych przesyłek prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera zawartości i stanu przesyłki. W przypadku uszkodzenia lub niezgodności zamówienia z dostarczonym towarem prosimy o nie przyjmowanie przesyłki i niezwłoczny kontakt z biurem obsługi klienta 22 32 70 888 (dla tel. komórkowych) lub numerem infolinii 801 011 909 (dla tel. stacjonarnych i VOIP).
Sklep internetowy Sferis.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia z przyczyn technicznych lub wyczerpania zapasów magazynowych.
Informujemy, że nie mamy wpływu na pracę kurierów firm spedycyjnych. Nie ma możliwości umawiania się na konkretną godzinę dostawy, nie dysponujemy również numerami telefonów do kurierów. Wszelkie informacje dotyczące dostawy można uzyskać kontaktując się z infolinią firmy spedycyjnej. Firmy kurierskie dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00.