LEGO Classic 11027 Kreatywna zabawa neonowymi kolorami
- Zalecany wiek: 5 lat+
- Ilość elementów: 333
- Seria: Classic
Opis

Klocki LEGO CLASSIC 11027 Kreatywna zabawa neonowymi kolorami 333 pcs
Rozwiń kreatywność dzieci dzięki zestawowi LEGO® Classic Kreatywna zabawa neonowymi kolorami (11027). Dzięki szybkim do zbudowania modelom i niekończącej się zabawie zestaw ten motywuje małych budowniczych w wieku od pięciu lat do oddania się swojej pasji do sztuki i projektowania.
Jaskrawe kolory dla twórczych dzieci
Ten wszechstronny zestaw do budowania zawiera 333 klocki w różnych rozmiarach i żywych, neonowych kolorach. 18 klocków ma oczy, dzięki którym dzieci mogą ożywić swoje dzieła. W zestawie znajdują się drukowane instrukcje budowania dla pięciu zabawnych modeli – ananasa, zakreślacza, samochodu, kosmity i rolek.
Soczyste kolory dla twórczych dzieci
Rozbudź wyobraźnię małych konstruktorów – daj im 333 neonowe klocki i mnóstwo pomysłów na modele. Zabawie nie będzie końca!
Kreatywna frajda od razu po otwarciu pudełka
Dzieci zbudują, co zechcą! Zyskają pewność siebie, tworząc ananasa, zakreślacz, samochód, kosmitę i rolki według instrukcji.


333 soczyście kolorowe klocki
Neonowe klocki w wielu kształtach rozpalą wyobraźnię dzieci.

5 odlotowych modeli
Ananas, zakreślacz, samochód, kosmita i rolki.

18 elementów w kształcie oczu
Oczka wyrażają różne emocje i ożywiają dziecięce modele.

Turbodoładowanie dziecięcej kreatywności
Małych budowniczych czekają godziny odjazdowej zabawy i wykazywania się pomysłowością.
Dla młodych konstruktorów
Aplikacja LEGO® Builder zawiera cyfrowe instrukcje, które są dostępne na większości urządzeń.
Specyfikacja
Zalecany wiek | 5 lat+ |
Ilość elementów | 333 |
Instrukcja | Tak |
Liczba modeli | 5 |
Seria | Classic |
Ostrzeżenia | Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia ze względu na ryzyko zadławienia małymi elementami., Zachowaj opakowanie, ponieważ zawiera ważne informacje., Używać pod nadzorem osoby dorosłej. |
Gwarancja | Gwarancja Producenta 24 miesiące |
Stan produktu | Nowy |